VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Flitens lampa lyser

Kategori: Jag o min vardag

Hade satt mobilens klocka på 06.30, men vaknade av mig själv strax innan 06.00 så jag gick upp och gjorde mig klar och tog cykeln ner till gymmet.
Blev löpbandet i ca 20 min, vågade inte mer pga knäet och körde sen 10 övningar för armar och ben. Körde även rodd i 30 min.
Har en bra dvd från Iform som jag fick förra veckan med tidningen som jag tänkte testa idag vad gäller mage och rygg, det är ett pass på 1 timme, och funkar det så är de 7 dagar i veckan med den som gäller..haha..nja i alla fall minst 5 dagar. Måste komma igång riktigt med aktiviteter för det är då jag mår som bäst.
Har ju hållt på med olika sporter osv sen jag var 9 år gammal. Hästarna har jag i 26 år, men när jag fick avliva ögonstenen så kändes de inte roligt eller rätt längre.

Fått i mig min goda proteindrink med chokladsmak, har även i bär där i, mycke godare.

Sen blir de ner till Ica och köpa lite färska grönsaker, glömde ju de igår när jag var och handlade.

Oxå en inplanerad eftermiddagspromenad






Kommentarer


Kommentera inlägget här: