VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga fredag

Kategori: Tankarna flödar

Solen skiner och det är underbart väder. Och fredag igen. Hallå var tog denna veckan vägen då. Blir snart knäpp, rör till vilken dag det är titt som tätt. Måste ju helt klart vara ett tecken på att dagarna rusar i 190 nu. Bara 2 veckor kvar till sommaritd, vilket jag gillar för då kan jag ut och gå fast det är kväll för då blir de mörkt sent ju. Gillar inte och vara ute ensam när det är mörkt. Vet inte om jag är direkt mörkrädd så, men jo lite är jag nog och alltid varit. Det var skillnad när jag hade hästar, då red jag ofta i mörker och mycke ensam med. Men då kunde man ju lixom ha hästen som försvar om man behövde komma iväg snabbt där ingen hann i fatt en om nåt hände. Fast såklart hände det aldrig nåt då ju.

Tvättar det sista jag inte kunde tvätta i tisdags i bristande på plats att hänga upp det. Sen blir de röja av här, någon midda och göra sig klar för fest.

Så hörs vi inte mer idag så önskar jag er alla en trevlig fredag och gör inget som inte jag skulle ha gjort :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: