VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen som gick

Kategori: Fest/Party

Nyss varit ute i solskenet, rena våren idag igen. Undrar hur länge de håller i sig innan vi får en köldknäpp till med snö osv..

Ang helgen så har jag ännu inte fått in bilder från mina vänner. Men så länge så är de ju så här.
Jag ahde fest i fredags och vi som var hos mig drog vidare på en annan fest och sen ner på Flamingo där det var karaoke och himla trevligt, men jag var så hungrig så jag faktiskt gick hem typ en halvtimme innan dom stängde...haha

Lördagen var det då även fest hos mig med; Sandra, Linda, Hampus, Theodora, Jenny och Dan och den kvällen var riktigt lyckad och hur supertrevlig som helst. Vi har alltid så kul hos mig och de säger dom andra med. Sånt man blir glad över.
Hamnade på tavernan(hette så förr) såklart med irländsk afton, kändes segt med sådan musik. Och de 4 som satt där och spela hade inga glada miner precis, har för mig att sådan musik ska liva upp, men det håller jag inte alls med om. Gott om folk i alla fall, en del jobbiga och en del mindre jobbiga...haha.

Nu hoppas jag på att snart kunna lägga ut lite bilder från helgen



Kommentarer


Kommentera inlägget här: