VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Höll på att landa på annan ort

Kategori: Dagens midda

Fick ett ryck och ville ha ugnsbakade grönsaker till midda, men hade ingen olivolja hemma, så gav mig ut i blåsten till Ica, tur det bara tar 5 min att gå dit annars hade jag nog blåst iväg till en annan ort..haha.

Och middan blev riktigt god, grönsakerna bestod av; morot, palsternacka, aubergine, zucchini och broccoli, till det stekte jag fläskschnitzel




Så nu blir det att variera ugnsbakade grönsaker varje dag med kött, kyckling och annat jag har i frysen. Det var riktigt gott och perfekt för mig som inte är så glad för potatis och sås. Men kommer äta matvete oxå för det är en favorit hemma hos mig.

Kommentarer

  • Sassäh ᵔᴥᵔ säger:

    sv: jo det kan leda till att statistiken höjs och fler kikar in hos en ^^ jag har nu iaf lagt till dig och blev nr 2 :):) lägg nu gärna till mig också (a) KRAAM.

    nojjz.blogg.se

    2012-03-28 | 19:32:26
    Bloggadress: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: