VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Knäppesöndag

Kategori: Jag o min vardag

Alltså igår när jag vakande var jag ju bergis på att det var söndag och det satte verkligen sina spår. För inatt satte jag på låset på tvättstugan eftersom mamma och jag skulle tvätta. Tvättar ju altid ihopa så vi har en heldag. bra när man bor grannar.

Somnade i alla fall vid 5-tiden i mors och vaknade 3 timmar senare av att min ytterdörr öppnas och in kommer mamma (hon har nyckel till mig) och då visa de sig att de var den 12e vi skulle tvätta och de datumet är ju imorgon..haha...snacka om yr helg.

Blev sedan hungrig och åt rostat med ägg och kaviar, lite nannig i ögat efter de och somnade vid halv 11, sen kommer mamma igen starx innan midda med låset till tvättstugan..haha...snacka om att hon inte har låtit mig sova idag.

Har efter de tagit de lugnt och nyss fåt i mig midda, var ju så hungrig så, svält varning..haha..nä då, åt samma som igår eftersom jag fick över då.

Nu har jag nyss snackat med Klara-Stina och funderar på att ta en runda inom henne när jag ändå ska till Ica.
Synd bara att solen försvann, trodde ju att jag skulle få ut och känna av den. Hoppas den tittar tillbaka imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: