VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Men...Nu igen!!

Kategori: Tankarna flödar

Jaha nu är den där dagen här igen, FREDAG ni vet. Tycker veckorna går för fort nu, alldeles för fort, gillar de inte alls. Sakta ner lite nu tycker jag. Okej, många längtar till vår, sommar, sol, bad osv...Kan väl jag med göra kanske, men ändå tycker jag att tiden går för fort lixom.

Händer idag då? Inget alls faktiskt. Jag SKA vara snäll flicka idag och ta det lugnt i ensamheten, känner att behöver de och ladda och göra av med dåliga energier som jag känner att en del "smittat" mig med. Menar inte att jag är på dåligt humör eller liknande eller ens känner nåt gentemot vänner och så, men ibland måste man rensa ur kroppen efter att ha lyssnat på allt möjligt för länge. Så det är endast av en god sak allt detta.

Har absolut inget och klaga över när det gäller vännerna så länge som dom är ärliga mot mig och tar mig för den jag är. För så behandlar jag ju dom.

En rolig sak hände förra helgen och det var en tjej som jag sa en sak till, jag berätta vad de gällde men att hon såklart skulle bilda en egen uppfattning. Men hon svarade mig att hon lyssnade på mig för hon vet att jag aldrig skulle ljuga. Sånt värmer verkligen...Du vet vem du är, lägger inte ut ditt namn här ifall du inte vill det. Får kolla med dig om det är ok, för i så fall kan jag ju ändra hon och henne till namnet.

Nä nu ska jag ta mig en smoothie




Kommentarer


Kommentera inlägget här: