VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så dålig karraktär

Kategori: Tankarna flödar

Usch gjorde en fruktansvärt dum sak innan. Tryckte i mig en påse chips och är helt mätt nu, orörligt mätt..haha. Ja ingen världen största om ni tror de, typ 200 gram, men ändå. Hade ju tänkt ha den till vinet imorgon, men ack vad dålig karraktär jag hade idag då..haha.
Nä strunt samma, lever bara en gång och då tycker jag man ska njuta av det goda så mycke man bara vill så länge de inte skadar en eller gör en sjuk och beroende. Ja ni fattar va :P
Så nu är de aj aj vad gäller chipsen imorgon. Man får ju bara äta godis på lördagar. Och har man tjuvstartat som jag så får man snällt vara utan på just lördagen.


Imorgon är de då fredag alltså, ska bli spännande och se hur kvällens utgång blir. Hoppas ju på en sak, men tror inte jag har en sådan tur denna gången faktiskt..hehe.
Oj vad fantasierna skenar hos er ni, kan ni gott ha, för ni får aldrig veta ändå...lalalalalalaa..haha..är jag elka? Nähä, är jag väl inte...sååå snäll sååå ju..hehe






Kommentarer


Kommentera inlägget här: