VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så irriterande alltså

Kategori: Jag o min vardag

Lite smått iriiterad här faktiskt, för en gångs skull, men det är befogat. Kommer ner i morse och ska börja tvätta och då funkar inte maskinerna. Så det blir inget tvättat idag och jag som inte tvättat på nästan 2 veckor. Tur väl så är där ledigt imorgon förmidda i andra tvättstugan, bara peppar peppar nu att inte de går sönder där med till imorogn. Aldrig nåt som funkar där nere i detta huset. Och tror ni dom kan köpa nya maskiner..nähädå minsann. Men å andra sidan finns det gott om grannar som använder maskinerna till mattor och annat skit som man inte får köra i hushållsmaskiner. Så egentligen inte konstigt dom går sönder var och varannan vecka.

Bara och hålla tummarna för imorgon. Även bokat fredag förmidda ifall man inte hinner bli klar imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: