VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Underbara måndag

Kategori: Jag o min vardag

Fick lägga mig tidigt igår pga huvudvärk/migrän, så ont så de var icke kul, somnade runt midnatt, för att sen vakna 2 timmar senare. Efter många om och men somnade jag om. Och sen vaknar jag 6.24...jaha ja, kul ju..kunde inte somna om så satte på TV och låg och mös med katten och ögongodiset "Björken" i Vakna! med The Voice. Bra start på morgonen måste jag säga..hehe.

Solen gick visst upp tidigt i morse..hmm..nu börjas de med att jag kommer att sova ännu mindre än jag redan gör tack vare att vi får mindre och mindre mörker. Smällar man får ta, härligt att våren är på ingång ju.

Nu blir de snart att deklarera, betala sista räkningarna och sedan ut i ärenden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: