VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Usch, suck, suck

Kategori: Jag o min vardag

Känns som det kommer att bli en lång natt. Är inte ett dugg trött. Och jag som vill komma iväg och träna imorgon vid 7-tiden, kan jag nog fetglömma. Inte så kul och träna på bara ett par timmars sömn, och att träna närmare midda eller eftermidda kan man bara glömma. Det är då det är så tjockt med folk, man får vänta typ 5 min mellan varje övning och det är mindre bra, stå där och bli kall och så, nej tack.
Så imorgon får de nog bli en längre promenad istället, typ 2-3 timmar. Hoppas på lika fint väder som det varit nu i några dagar här.

Tror jag ska välja ut en film eller två och se inatt. Beslutsångest som vanligt när man har för många att välja på.


Sov gott alla läsare...fast de gör ni väl allihopa redan gissar jag.


PS: WORDFEUD...adda mig gärna..xariedehexx



Kommentarer


Kommentera inlägget här: