VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dag 1 av 2

Kategori: Jag o min vardag

Idag är dagen inne för skiktröntgen. Men de som är så trist är jag får vänta på min "dom" tills den 8e maj då jag ska träffa ortopeden. Men får väl hoppas att de 5 dagarna går fort. Vill verkligen veta nu om de blir operation eller inte så man vet hur sommaren kommer och bli. Jag menar, förra sommaren hoppa jag ju på kryckor, även då pga detta knä/ben, men då visste ingen hur illa det var med mig.

Tror jag ska kolla upp om jag blivit felbehandlad på de viset att de skulle gjort MR röntgen redan då istället för när jag ringde in i januari o berätta om min värk, smärta o att knä viker sig alltsom oftast.
Visst, är glad nu att jag utreds så man får veta, men ändå.

Nu ska jag göra mig klar och sen ta tåget till CSK, centralsjukhuset i Kristianstad för er som inte vet vad förkortningen står för


Kommentarer


Kommentera inlägget här: