VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Detta som ni väntat på

Kategori: Fest/Party

I fredags runt 17-tiden så kom Linda och en Nicklas hem till mig och festade, vi hade en super trevlig kväll. Tyvärr inget kort på Nicklas, glömdes nog bort i fyllan och villan..haha..men ett på Linda i alla fall och helt inne i sin kamera..haha



Hamnade såklart på krogen oxå, ja flamman (flamingo) ni vet vid detta laget..haha.
Inte så mycke folk men ganska trevligt ändå. Landade hemma vid 2 på natten och åt lite av potatisgratängen som jag gjort tidigare på dagen. Inget går upp mot fyllemat :P



På lördagen kom jag upp runt 10-tiden, pigg och frisk som alltid. Åt upp potatisgratängen med lite kyckling och tillbrinade sedan resten av lördagen vid datorn och i sängen och kollade en ny serie jag fått hem, "heart Of Dixie" heter den, säsong 1 med 19 avsnitt, avverkade 12 på lördagen och resten igår söndag.

Och lördag kvällen blev de även pizza, en USA medium från Flamman såklart, 100kr och hemkörning. Inte riktigt så stor som en familjepizza men nära på. KÖper alltid så stor för så skär jag den i 8 bitar och fryser in 6 av dessa så har jag när jag blir sugen när de blir helg. Hur gott som helst



Ja de var då om helgen, inte så mycke o skriva om den egentligen, eller jo kanske, men utelämnar lite, för de är ibland sjuka saker som kan hända där nere och det är inget jag orkar bry mig att skriva om. Alla folks intriger får stå för dom. Jag ahr roligt när jag går ut och inte massa skit hit o dit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: