VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett dumt misstag

Kategori: Jag o min vardag

Äntligen hemma från Kristianstad, varit en mycke varm och het dag, för varmt för min smak. Gillar ju inte för mycke värme. Snö ska de va (som alla vet vid detta laget)..haha.

Tyvärr skedde ett misstag idag, nästan så jag borde skämmas...fy fy på mig. När jag fick kallelsen till skiktröntgen var jag bergis på att det var i Kristianstad, men när jag kom dit så hade dom inte mig inlagd på någon tid där. Efter mycke letande för receptionisten så visade de sig att ortopeden hade skickat remissen till Hässleholm. Alltså hade jag inte läst min kallelse så noga. Tog för givet att det var i Kristianstad eftersom jag gått där hela tiden sen i somras...hmm..dumma mig.

I alla fall har jag fått ny tid till röntgen redan nästa torsdag och sen träffa ortopeden den 21 maj. Så nu får jag vänta ännu ett tag till på min dom, men men sånt som händer.
Mamma och jag fick i alla fall komma ut på en liten resa vilket var himla skönt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: