VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fick ett riktigt ryck

Kategori: Jag o min vardag

Jo de fick jag kl: 20.00..haha. Fast ryck och ryck, gillar ju att baka så.
Gjorde 12 st amerikanska muffins med chokladbitar i en sån där muffins form. Under tiden som detta skedde så bestämde jag mig för att ta hälften och gå hem till min mamma och överraska henne. Och hon blev riktigt glad som alltid.






Jäkla skit att man inte får tvätta imorgon på utsatt tid. Men Linda ringde innan och skulle hem och tvätta hos en vän i hennes källare så hon skulle kolla om jag och min mamma kunde köra 2 maskiner där.



Ja jag vet att det är mycke mamma i min blogg, men min mamma är mitt allt och vi står varandra så nära man bara kan och alltid gjort. Hon gör som hon vill utan att jag lägger mig i och hon behandlar mig på samma sätt, precis som det ska vara, plus vi alltid har kul och trevligt ihopa vad vi än gör. Fast det är mest att vi går och handlar ihopa och reser iväg och shoppar, plus tvättar ihopa eftersom vi bor i samma kvarter.
Man har bara en mamma, så tänk på de ni där ute som kanske inte har den kontakten med er mamma. Försök skapa den i så fall, man är alltid två om allt i en relation. Och jag och min mamma bråkar aldrig om nåt och hände i stort sett aldrig under min uppväxt ens. Var aldrig hårt hållen, kom och gick som ajg ville. Men sen var jag även snäll som barn, höll mig i stallet hos min häst/hästar och rände inte på byn och sånt där. Började festa i sen ålder oxå. Så lite duktig var jag allt minsann :P

Nähä, sängen snart och kolla film


Kommentarer


Kommentera inlägget här: