VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glömde bort mig

Kategori: Dagens midda

Kom på att jag inte ätit något idag och ändå har jag varit uppe sedan halv 9 ungefär, som det kan bli ibland.

Har nyss fått i mig stekt lax med svamp, zucchini och broccoli och en liten vitlöksdressing till detta och ett härligt gott glas apelsinjuice...mums var detta.

Ikväll ska jag fixa till en köttgryta. Upptäckte massa grytbitar i frysen som legat där ett tag, så måste tillagas så de inte blir gammalt. Blir ett flertal middagar av detta, så blir att frysa in i färdigportioner. Perfekt som alltid.





Ser ut som värsta portionen kanske...haha..INTE alls, valde helt enkelt för liten tallrik. Eller de kanske syns, kanske bara jag som tycker annorlunda för att man stirrar sig blin på fotot. Ja ja strunt samma, mat är gott och ska inte snålas med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: