VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Grus är inget vidare

Kategori: Jag o min vardag

Tidigt i morse vaknade jag med ännu mer smärtor, ringde 1177 igen, och de ringde efter ambulans till mig. Blodtrycket var då högt med lite feber så de blev rakt in på akuten i Hässleholm.

Och nu är jag äntligen hemma igen efter 8 timmar på akuten, massa prover, sprutor med smärtstillande, ultraljud och ländröntgen, plus mediciner uthämtade på apoteket. Så de var grus i ena njuren som jag har o de ska tydligen gå att kissa ut genom att dricka litervis med vatten varje dag. Om inte blir de återbesök

Så nu blir de sängen och vila resten av kvällen, och hoppas på bättre mående imorgon.
Måste äta nåt med, 24 timmar sen sist.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: