VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte som planerat

Kategori: Jag o min vardag

Har inte kommit någonstans alls med städningen faktiskt, höll på typ en timme innan midda och sen började jag nysa och hosta och ha mig, ont i nacken och tung i huvudet och har sedan dess blivit mer och mer matt i kroppen. Vilade till och med en runda i eftermiddags. Frågan är om en förkylning är på ingående eller om det är den där förbaskade allergin som spökar. Ja de återstår att se imorgon eller dagar framåt. Hoppas på bättre mående imorgon. Har ju tid hos sjukgymnasten på eftermiddagen för att sätta igång med min rehabilitering. Vill verkligen komma igång med den så jag kan bli stark igen i höger knä/ben.

Nu blir de in i sängen till TV där och titta på "Halv Åtta Hos Mig". Har gjort en liten sallad att mumsa på.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: