VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rått i frysen

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp vid halv 8 i morse, tog en dusch, sedan iväg till sjukgymnasten och lämnade min remiss, så på tisdag nästa vecka börjar min rehabilitering/träning av mitt knä.

Tog en runda till Netto oxå, glömde köpa vitlök igår när jag köpte billig färs. Ska göra vitlöksbiffar idag och frysa in.

Så här gör jag dessa:

Blandar färs med ägg, lite skorpmjöl och de kryddor jag vill ha, plus massa vitlök. Plattar ut lagom stora biffar och plastar sen in dessa en och en, och fryser in de råa. Bara och ta fram så många man vill ha sedan och steka.


Hittade luktegott oxå på Netto, små söta kuddar med en flaska med essens som man kan droppa på kuddarna efter hand. Tror jag ska lägga en i hallen och en i vardagsrummet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: