VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ska, ska inte, ska, ska inte.....

Kategori: Jag o min vardag

Lite beslutsångest idag. Festivalen här börjar ju imorgon, både vill och inte vill dit. Vill för att se om de kan bli kul, vill inte för att jag vill vara pigg till cruising festen på lördag. Blir aldrig bakis, men alkoholen biter dåligt dagen efter, man får dricka så mycke lixom. Okej, nu är de ju så att vi är några som ska sitta i gräset vid kyrkan i Hässleholm och dricka öl och titta på alla fina bilar som glider förbi. Inte så att jag menar att man ska bli full, för de blir jag aldrig, men ni vet..sådär lite mer än salongsberusad, på glatt humör o busigare än vanligt...ja ni fattar va..haha.

Så, därför tror jag faktiskt att det blir hemma imorgon, i så fall är det 3e fredagen i rad, duktiga jag...*klapp på axeln*.




Just de ja, fick 2 gratislotter idag på Ica. Man fick de om man handlade för 100kr eller mer, man kan vinna en 42" tv, så egentligen borde man dit kl: 17.00...men njae, de hoppar jag. Kanske letar upp någons barn som kan få lotterna.
Jag har ju trots allt en tjock tv i sovrummet o en 42" platt tv i vardagsrummet som inte ens är 2 år gammal, Och om man räknar hur gammal den är i användandet så blir nog bara ett par månader. Det blev farligt när jag flyttade in gamla tv:n i sovrummet. Men som alla vet så är de mysigare att kolla tv i sovrummet. För visst håller ni väl med mig...??......!!!! Såklart....









Kommentarer


Kommentera inlägget här: