VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Adidas

Kategori: Kläder

 
Ännu en ny internet butik som fångat mitt intresse, eller ny och ny, har ju handlat mycke där genom åren
 
 
Letar ju efter en mössa som passar till min adidas jacka som går i svart/rött/vitt.
Den vita med tofsbollen hade jag gärna velat ha men i svart och det finns inte..*suck*.
Sen hitta jag en annan mössa med men stilen på den har jag redan en, fast sen kan jag tänka vadå då, denna är ju snygg.
Känns som jag kommer att köpa alltihopa på bilderna..haha...blir väl runt en 1500, oxå köprabatt på de, så blir de som hittat för 900kr. Tror inte jag kan stå emot de faktiskt.
 
Alla som känner mig vet ju hur frälst jag är i adidas. 3 höga gympa o 3 låga gympa skor står i min skohylla, vinterjacka, långa o korta byxor, tröjor osv.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: