VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Biverkningar

Kategori: Jag o min vardag

 
Aj aj inte nog med att jag har ont som fasen. Åkte dessutom på yrsel och illamående tidigt igårkväll så jag knappt kunde ta mig till toa eller resten av lägenheten för den delen. Så jag låg pall i sängen. Riktigt läskigt kan jag säga.
 
Ringde VC i morse och efter en kort stund så ringde min läkare upp mig. Jodå de var de sällsynta biverkningarna jag åkt på. Ska idag prova och ta en halv 1 grams tablett 4 ggr, så 2 gram på en dag istället för 3 gram.
Och känna efter hur de känns och mår jag inte bättre ska jag ringa imorgon igen så skriver han ut annan penicillin till mig.
Men hoppades på att detta skulle funka för min inflammation är så pass kraftig att jag behöver verkligen ta den högsta dosen.
 
Hoppas hoppas. Tog en runda till biblioteket och lånade lite böcker så jag har lite och läsa när jag ändå är ganska mycke sängliggande. Skönt med frisk luft när man mår illa och har yrsel. Tur det gick bra, hade mamma med mig fall i fall. Känner mig tyvärr yr och illamående hela tiden, men inte riktigt så mycke som igår.
 
Ska ta en bok nu och lägga mig och läsa, hoppas jag lånat bra böcker som är såna där riktiga sidvändare
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: