VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blir ett byte

Kategori: Jag o min vardag

 
Har ringt VC och min läkare ska skriva ut en ny sorts penicillin. Kan ju inte gå runt här med att hela världen snurrar för mig 24/7. Riktigt läskigt, plus illamående på detta.
 
Så i eftermidda skulle mitt recept finnas på apoteket. Jaha och nu ösregnar det, ja det fullkomligt vräker ner, inte så lockande att ge sig ut precis. Men tyvärr måste jag. De som är bra är att jag får sällskap för mamsen har oxå fått inringt recept, hon har ju lunginflammation sedan en vecka tillbaka. Skönt och slippa och bege sig ut när man är så yr.
 
Idag måste jag försöka städa lite om jag orkar och kan. Inte gjort mycke sedan i lördags ju, gillas inte alls. jag som städar typ varje dag..haha!! Kliar i fingrarna ju :P
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: