VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen efter igår

Kategori: Fest/Party

 
Hmm, jag som skulle ha en till hemmahelg. Men det sprack visst. Blev ett ryck när jag satt med Sandra på facebookchatten. Och 2 timmar senare kom hon och vi var igång med vin och öl. Sen dök även mamma och hennes granne upp. Hade jättekul och trevligt.
 
Såklart så drog vi till flamman, ovanligt mycke folk när det är så nära löningen.
3 hela frierier var jag med om, såklart att jag sa nej, såna dumheter gör inte jag..haha. Den ena gick till och med ner på knä och frågade sen min mamma om hon gav han tillåtelse att få min hand. Haha..roliga folk de finns.
 
Blev sen efterfest hos mig till 5-tiden i morse.
 
Pigg och glad som alltid dagen efter, ätit kyckling och potatisgratäng som jag förberedde igår, skulle ju ätit de då. Så gott har det varit.
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen med katten och köra på lite filmer
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: