VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Duktigt stora ja

Kategori: Jag o min vardag

 
Har fått hem min medicin. 1 grams penicillin tabletter som jag ska ta 3 ggr om dagen, snacka om stora alltså, men med god julmust så slank den ner..hehe.
 
Fick även en antibiotika salva, som jag ska smörja på 2 ggr per dag där inflammationen sitter.
Hoppas verkligen att allt detta hjälper
 
 
Snart klar med tvätten, så jag tänkte bädda ner mig och vila de onda med en ny serie "Hell On Wheels", hoppas den är nåt att se. Ja jag vet, jag och mina serier, men jag gillar och titta på det ju. Ofta lite roligare än filmer som tar slut efter ca 90 min.
Hoppas jag inte somnar med tanke på den lilla sömnen inatt och uppe innan tuppen..haha
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: