VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga onsdag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Äntligen är dygnet på rätt väg för mig. Lyckades komma upp kl: 08.00 idag, och det för att jag somnade kl: 02.00 inatt. Körde på som en galning med att städa sovrummet igår ju.
 
Men mindre kul var det när jag vaknade ändå, för drömde att jorden höll på att gå under. När jag vaknade var det typ minuter kvar till jordens mitt kärna skulle sprängas. Hur fasen kan man drömma nåt sånt. Eller ja, jag har drömt många tokiga drömmar i mitt liv. Bara det inte är sanndrömmar så. Lite läskigt och vakna upp efter en mardröm.
 
Nu blir de snart lite frukost och sen städa vidare. Hoppas på att bli klar idag eftersom jag inte är hemma imorgon. Annars får jag köra det sista på fredag.
Längtar tills jag är klar och får ta fram allt julpynt
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: