VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kalasat på lite gott

Kategori: Jag o min vardag

 
Ja som ni alla vet vid detta laget så fyller ju Smulan år idag. Lite extra god och finare kattmat har de varit. Inte för att hon får sämre annars, men ni med katter vet nog vad jag menar i alla fall. Ni andra så säger jag bara gourmet.
 
Så nu har vi kalasat på räkor. Räkmackor till mig och räkor i en matskål till henne. Men inte alltför många, pga inte bra, när de får nåt extra gott är det ju lätt de är glupska, vilket senare kan leda till att de kräks, så har sparat lite till senare.
 
Idag har jag med andra ord inte gjort någon midda. Men gör inte så mycke, har ganska dålig aptit just nu. Fast imorgon ska jag ha hemmakväll och planerat att göra nåt extra gott, såklart får ni se det imorgon
 
 
 
Kolla så läcker bild när hon äter, tog flera stycken och här har jag verkligen lyckats fånga henne. Kolla in tungan, slickar sig precis runt munnen, så sött ju
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: