VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oooops..Hoppsan...Sorry

Kategori: Jag o min vardag

 
Fy på mig. Råkade somna en timme. Så jag var npg trött ändå..haha. Ja ja jag har gott om tid att städa ändå som tur är, får hålla på tills jag känner för att sova. Men ikväll får man inte glömma TV, 2 bra serier ju "Revenge" och "Beauty And The Beast". Ja "Criminal Minds" går samtidigt på femman så den väljer jag att kolla reprisen på söndag. Kan ju hoppa Revenge för den får i repris imorgon tidig kväll eller kan man se den på datan. Men imorgon har jag andra planer med Linda. Vad får ni kanske veta på lördag..hehe
 
Nu ska jag äta lite Tacosoppa, eget recept såklart. Finns 2 varianter på den i min matblogg
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: