VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

R.I.P

Kategori: Jag o min vardag

 
Vilket gör mig lite ledsen om de är så. Min käraste ägodel näst efter tv:n..haha. Min inspelningsbara dvd är nog på upphällningen, la av inatt och hängde sig och ville sen absolut inte bli startad, och de funkar inte och göra på annat sätt än med en fjärrkontroll till den. Jag kopplar ju min externa hårddisk till den för att titta på de jag har där. Mycke praktiskt. Har försäkring kvar så tänker nog skicka iväg den och se vad philips säger.
 
Lyckades inatt somna runt halv 4 tiden tack vare detta. Men vad hjälpte det när jag vaknade av att Smulan var igång och busade igen kl: 6.... Hemska katt..haha..nejdå, hon är så söt så. Kan aldrig bli arg på henne.
Gick upp och gav henne frukost och jiiippiie hon ville ha, vilket resulterade i att mat i magen gjorde henne nanning i lilla ögat. Så hon kom och intog sin kudde i sängen och slocknade där. Efter många om och men fick jag oxå lite mer sömn.
Och nu tvättar jag några timmar framåt.
 
So long, nu ska jag till Ica
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: