VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sena nätter

Kategori: Jag o min vardag

 
Jaha och vad hände inatt då, jo de gick icke o somna så jag körde fimmaraton med filmerna:
 
"Barninfiltratören", hade glömt att jag inte sett den än. Sluta så dumt så de blir "kodnamn Lisa" idag, oxå glömt att titta på. Sen såg jag nya Batman filmen "The Dark Knight Rises" plus en film med Samuel L Jackson The Samaritan. Alla 3 filmerna var så värda att se. Den med Jackson tog verkligen en vändning man inte var beredd på. Om ni förstår hur jag menar ni som sett den. Vill ju inte skriva massa så jag avslöjar för er som inte sett den.
 
Så allt detta resulterar i att jag somna runt 6-tiden i morse. Inte bra. Sikken helg alltså, inget sänggående i normal tid inte. Hoppas jag kan somna tidigare inatt och komma upp i normal tid.
 
Nu blir de snart iväg till mamsen och äta kåldolmar, hur gott är inte det då. Perfekt söndagsmidda.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: