VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tisdag!!!!!!!!!!!

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Tvätta & städa en del som gäller idag.
 
Tänkte ta en runda till Ica eller Netto oxå ifall mna pengar jag väntar på kommer idag. och nej jag ska inte köpa massa mat..haha..finns ju annat som börjat sina här hemma. Fast lite mat blir de såklart ändå, måste ju ha hem bulgur som sjunger på sista versen. Lite frukt och färska grönsaker med kanske. Och såklart mer mat till lilla Smulan. Hon fyller 14 år på torsdag, så måste hitta en fin present med till henne.
 
Påtal om Smulan, var så kul när Linda var här en snabbis i torsdagskväll, hon stod då i hallen och Smulan kom från sovrummet och totalnonchade henne..haha..min lilla sötis. Iaf så säger Linda nåt i stil med.."hon fyller snart år"...De där kändes riktigt kul, att hon kom ihåg min katts födelsedag. Annars brukar de ju bara vara folks vänner som koms ihåg. Men nej då, hon minns min lilla bäbis dag :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: