VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tog mig i kragen

Kategori: Jag o min vardag

Knappt sovit inatt pga smärtan, sista gången jag vaknade var vid 6-tiden i morse och då gick jag upp och låg sen och myste med katten. Ringde VC och fick tid kl: 9 så nu har jag varit där och visat upp en stor bula som sitter i början på svanskotan och fick recept på 2 olika sorters penicillin som ska tas i 10 dagar och hoppas på att inflammationen försvinner. Hela korsryggen ner i svanskotan, ut i skinkorna. Knappt kunnat sitta, ligga och gå sedan i söndags. Hoppas, hoppas detta hjälper så jag slipper operation. tröttsamt o vara sängliggande
Har ju haft detta från och till i över en månad, så läkaren tyckte de var bra jag kom. Jag är ju alltid sån att jag väntar in i det sista.
Så nu blir det att ta det väldigt lugnt ett tag framöver. Läkaren sa att jag skulle göra så lite som möjligt veckan ut. Så nu blir det inget festande till helgen..haha..men de gör inget. Kan vara skönt med en lugn helg. För den delen så har alla julbord dragit igång nu och det innebär att krogarna är ganska folktomma.
 
Efter VC skulle jag hämta ut min medicin, men de visade sig att apoteket öppnar först kl:10, så det blir att ta cykeln ner dit igen om ett tag. Ja för går det gör jag inte, för de gör så förbannat ont.
 
Tvättar oxå idag, men har tur med att bo precis ovanpå tvättstugan
 
Tröstar mig med lite julmust idag...hahaha..såklart, vad annars!!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: