VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

TV tokiga jag

Kategori: Okategoriserat

 
Ja de brukar folk kalla mig..haha..i alla fall de som känner mig. Kommer ihåg en gång för ganska många år sedan då min nya tv endast 1 år gammal inte ville funka. Fick lämna in den där jag köpte den. Och när vi åkte därifrån så sa jag..."hur ska jag nu klara mig utan mitt hjärta"..haha...var utan den i hela 3 veckor, men fick som tur var låna av en kompis den gången.
 
Att jag skriver om TV är för att jag följer ganska mycke på tv och tänkte dela med mig av vad, tråkigt va..haha..ja ja de får ni stå ut med.
 
* Alla CSI
* Revenge
* Beauty and the beast
* X-factor
* Halv åtta hos mig
* Gossip girl
* Criminal minds
* Vampires diaries
* Grimm
* Law & Order
* Dallas
* The menthalist
* Navy CIS
 
Hmm, nu blev de hjärnsläpp...och sen finns de ju ännu fler serier som inte ens visas på tv som jag ser på.
 
 
Så lite tv galen är jag nog ändå. Förr läste jag 3-4 böcker i veckan i många år. Men de intresseta har svalnat tack vara alla bra filmer o serier man kommer över. Men började faktiskt på en bok häromdagen som jag lånade på bibblan och de verkar bra, får se hur lång tid de tar att plöja genom den.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: