VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tycker till lite

Kategori: Tankarna flödar

 
Fy vad slapp jag varit idag..haha. Mycke dator. Men faktiskt gjort massa viktigt via den. Nu sitter jag med handduk om håret, färgat utväxten, svart såklart. Ibland funderar jag på de här med blond som är min normala färg, men sen när jag kollar gamla bilder så blir min tanke genast: ALDRIG MER!! Trivs så himla bra i detta svarta, snart 4 år sedan jag började med de.
 
Inte så mycke o skriva om idag eftersom de inte hänt nåt. Ibland är de skönt med såna dagar. Fast ska röja runt lite här, somna ju vid 4-tiden inatt, för att vakna bara 2 timmar senare av att Smulan härjade runt i bokhyllan, på tv:n osv, så jag inte kunde sova. Somna om vid 9 tiden eftersom jag var helt färdig. Vill vända rätt dygnet. Men ser dåligt ut med de. Tur man inte måste sköta nåt tidig morgon än.
 
Jaha vad mer då? 44 dagar till jul, 51 dagar kvar av detta året. Levt singel i 30 månader vilket är helt underbart.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: