VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 flugor i en smäll

Kategori: Jag o min vardag

Så duktig jag varit mellan ca kl:20-22. Jag har dammat och torkat av exakt allt i hela sovrummet samtidigt som jag tittade på "Pengarna på bordet" och "CSI". Gick hur bra som helst. Fast när de var som mest spännande fick jag ju lägga dammtrasan för en stund.
 
Men nu är de i alla fall skinande rent därinne. Vilket jag dragit mig för att göra ett tag tack vare alla 100 tals böcker och kramdjur. Ja alltså inte så att det är månader sedan jag dammade där inne. men kanske veckor..haha. Fy mig, jag som har både ganska svår astma och allergi borde damma där minst 2 ggr i veckan, men vem orkar lixom. Ska försöka skärpa mig på den punkten. Kanske skulle göra det varje måndag till dessa 2 tv program. Men hur gör jag sen när dessa program gör uppehåll..hmm..hittar en annan dag såklart..hehe!!!
 
Där ser ni hur bra det är att ha tv även i sovrummet. Fast nog det dummaste jag gjort ändå..haha..nu tror ni väl jag är knäpp som skriver så, ja eller knäppare..haha. Men att jag skriver så är för att jag för 2 år sedan köpte en ny 42 tums platt tv och den är knappt använd. Ibland kan jag ligga i soffan 3 dar i rad en vecka och glo på tv, medan den sen kan stå oanvänd i 2-3 veckor. Men det positiva är ju att den kommer att hålla i många år.
Kolla bara sovrums tv:n, det är en tjock tv och den köpte jag 2001. Funkar skitbra fortfarande. Ja jag vet att tjock tv är ute nu, men tänker fan inte kasta den och köpa en platt tv bara för att följa nån trend heller. Nä, den åker ut när den gjort sitt.
 
Oj vad de blev mycke tv..haha..slutar genast det ämnet för att säga godnatt, för nu ska jag bädda ner mig och titta på tv eller nån serier som jag har.
 
Hörs imorgon...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: