VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en helg är över

Kategori: Jag o min vardag

 
Så var det söndag och helgen är över.
Fredagen blev riktigt trevlig och lugn trots att Linda kom hem till mig, jag drack mitt vin och hon sina öl. Spelade wii bowling såklart. Och vi fick veta att 6 strike i rad heter six pack..haha..lite kul!!
 
Gjorde lite tilltugg till oss, kallar dom för ostkuddar. Apetina ost i smördegs plattor. Gott satan..
 
 
Såklart hamna vi på krogen oxå, men ganska sent så de blev bara en timme där, men de gjorde inget för där var i stort sett inget folk. Hamnade på en efterfest hos en kille, vi var 6 pers där. Varav en av killarna var en riktig idiot som förolämpade både mig och Linda. Nära han fick en lusing pga sa till honom att inte pilla på mig och ändå gjorde han det 2 ggr till. Sikken idiot alltså.
Så vid 3-tiden på natten lämnade jag den festen med de jag kom med.
 
Igår lördag tog jag det bara lugnt, såg lite filmer oxå, bl a Johan Falk: Alla råns moder..riktigt bra.
 
Just de ja, när jag packat ur lite öl ur kartongen så ville min katt Smulan in där. Så när Linda kom så frågade Smulan om hon fick hennes öl låda..haha...såklart hon fick de och sen hade hon roligt. Bara och kolla bilderna så förstår ni nog...sötisen!! 14 år om drygt 3 veckor
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: