VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen hemma

Kategori: Jag o min vardag

Varit full rulle i flera timmar nu och skönt och få komma hemma.
 
Först ringde Linda och hade tråkigt och längtade efter mitt sällskap. Hon bor passar ju just nu sin mammas lägenhet med 2 hundar och 2 katter en månad. Så gick dit vid halv 10. Satt och snacka lite skit och var ute på en liten promenad i duggregn med vovvarna, så jäkla söta alltså. Den minsta är endast 3 månader. Och det roliga är att dom är helsyskon men inte från samma kull. Tänk sån skillnad de kan bli när föräldrarna har mer än en ras i sig, lite fräckt faktiskt.
 
Spana in dom o kolla den tuffa katten..haha
 
 
 
Efter detta bar det iväg till Netto med Linda. När vi var klara där var klockan så mycke att mamma skulle komma hem med tåget så vi väntade in henne på stationen.
 
Oxå tog vi en runda inom Ica och fick hem lite, så slipper man tänk på de imorgon och när det är helg.
 
Och JAAAAAAA jag har köpt julmust..hahaha
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: