VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

"Du och dina ideér sena kvällar/nätter"

Kategori: Recept

 
Haha, jag det är mammas ord varenda gång det händer.
 
Men iallafall låg och kollade på "Halv åtta hos mig" och blev helt plötsligt sugen på att baka. Eller jag har tänkt på det hela dagen, att jag ville göra pizzabullar för att det är så längesen. Men ville göra nåt nytt.
Så gick ner i vår lilla gårdsbutik "Emmas" och köpte jäst och sen hem och ut i köket och smällde ihop en deg och medan den var på jäsning så plockade jag fram olika ingredienser som jag hade hemma och gjorde en fyllning.
 
Kan ju säga att dom blev himmelskt goda. Ja klart jag provat en..vadå då..., struntar fullkomligt i vad klockan är. Man bara måste testa när man gjort nåt nytt ju. Håller ni inte med? Klart ni gör, erkänn...haha.
 
Nåväl, ni hittar receptet i min matblogg via länken här under
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: