VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dubbelmoral

Kategori: Tankarna flödar

 
Kedjebrev är nåt jag inte alls gillar och vi alla får hela tiden på facebook. Jag undanbeder mig sånt och skickar INTE vidare sånt jag får, så kvittar de vad det handlar om.
 
Just nu snurrar det runt ett mail på facebook mellan kvinnorna att stödja bröstcancer för kvinnor. Man ska välja alternativ som har med ens födelsedata att göra. Vilket man sedan lägger ut i sin status.
Där sitter sen killarna och ser detta och undrar vad som försiggår. Typ "åker till Mexico i 17 månader"
 
Vad är logiken i detta hemlighetsmakeri. Varför får inte killarna veta och vara med och stödja om dom vill. Snackas så mycke från tjejer på facbook om könsdiskriminering, Väldigt mycke dubbelmoral den gången dessa tjejer hänger på kedjebrevet.
Varför får inte killarna vara med? De vill kanske oxå vara med och stödja.  Så varför skickas då inte detta mail till killarna?
 
Hade jag gillat kedjebrev så hade jag bombat alla killar med detta mail..hahaha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: