VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hur ofta bytar du???

Kategori: Jag o min vardag

 
Kom och tänka på detta när jag var på toaletten. Nu undrar ni vad...
 
Jo jag byter ut min den 1e varje månad. Köper 6-pack på apoteket, kostar under 50 lappen, eller kan man köpa dom styckevis hos tandläkaren. Och ändå ser jag folk som har sin i evigheter, totalt utslitna så borsten pekar åt alla håll och ser riktigt äcklig ut.
Förstår inte detta när det är så billigt och köpa
 
 
 
 
 
Ja vad pratar jag om? Jo, TANDBORSTAR!!
Såna här som på bilden köper jag på apoteket, blir ca 6-8kr/mån. och det har väl ändå alla råd med, eller.....
Så skärpning ni där ute som inte byter ut er oftare.
Massa bakterier osv som samlas i dom ju
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: