VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igång igen!!

Kategori: Tankarna flödar

 
Nu är den sjuka idioten igång igen. Fick mail i lördags och nu har han skapat ett nytt konto och skickade igår igen. Inte bara jag som drabbas utan 100 tals tjejer och ingen vet vem han är. Antingen är han psykiskt sjuk eller skickar han runt nya mail hela tiden bara för att jävlas för att han inte har ett liv.
 
Klicka på länken så kommer du till de han skrev sist:
 
 
Oxå kolla mail 2 i inlägget, de avslutas med exakt samma mailadress o nåt om skype.
 
Här kommer då de nya mailet han skickat ut:
 
 
VILL leva i "destruktivt" förhål lande

De allra flesta människor skulle
nog aldrig erkänna detta även om de tyckte så, men jag vill faktiskt på fullaste
allvar ha en flickvän som är en riktig bitch/satmara. Jag vet, du tror inte på
det... eller tror att jag är sjuk i huvudet. Men du kan väl lyssna på mitt
resonemang?

Med bitch/satmara menar jag en tjej som inte respekterar mig,
som är dryg/kaxig mot alla (eller bara mot mig), tar för givet att hon bestämmer
om precis allting som hon bryr sig om, tar för givet att jag gör precis som hon
säger utan att käfta emot, och helt enkelt är om inte en sadist så i alla fall
en egoist som utnyttjar mig för något snarare än gillar/älskar mig. Istället för
att stötta mig är hon skadeglad och hånskrattar, trycker ned och styr mig både
mentalt och fysiskt. Ja, jag menar verkligen saker som att hon slår till mig för
att hon känner för det, för att jag inte gjort ett gott nog jobb eller av vilken
anledning som helst. Du kanske tycker att jag målar upp bilden av en psykopat?
Ja, det kanske är så...

Jag ser gärna att hon är överlägsen mig även
objektivt, d.v.s. snyggare (inte svårt), rikare (inte svårt), mer socialt
begåvad (inte svårt), högre utbildning (gymnasiet här), smartare, har
körkort/bild (jag har inte), o.s.v., vilket gör henne till den naturliga
ledaren/bossen i förhållandet. Hon med makten. Jag vill understryka att detta
INTE är bara någon sexuell grej som jag bara vill vara med om i ett "rollspel"
innan sex... jag menar att jag vill leva i ett sådant här förhållande där tjejen
är så bossig och dominant och elak. Där hon totalt bestämmer när vi ska ha sex
(om någonsin), har sex öppet med andra killar om hon känner för det o.s.v. Detta
är bara exempel. Det kan vara något som att du kontrollerar vad jag ska äta fast
jag inte gillar det m.m.

Exempel:
"Vafan har du gjort av mina nycklar,
miffo?!"
"I-i-inget..."
Jag blir smälld hårt i ansiktet.
"Hjälp till
att leta!"
Hon börjar kasta saker hit och dit och jag letar överallt.
Nycklarna visar sig vara i hennes ficka.
"Städa upp här nu, fetto! När jag
kommer hem från mitt KK ska maten stå på bordet. Och tvättkorgen är full, så
kila ned med den först."

Om du skulle stämma in på den här beskrivningen,
vilket antagligen är extremt osannolikt att någon skulle erkänna ens för sig
själva, så vill jag extremt gärna prata med dig. Jag menar inte att jag tror att
vi ska flytta ihop imorgon, men om det finns något intresse skulle jag vilja
prata om det med någon som är medveten. Obs! Det värsta jag vet är rollspel och
allt som är på låtsas, så vänligen fejka inte denna personlighet för mig. Så
tröttsamt med fejkare av alla de slag...

Eftersom de kommer att ta bort
mitt konto snarast ber jag dig i så fall lägga till [email protected]
MSN eller inteviktigt på Skype. Jag är helt seriös med detta men vill vara
anonym till en början av mycket goda anledningar (många är helt sjuka på fel sätt).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: