VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen bra natt

Kategori: Jag o min vardag

 
Känner mig lite off idag men det rättar nog till sig, har varit en konstig natt. Somnade vid 3-tiden inatt, låg och kollade på filmen "The Expendables 2". Riktigt Bra film med massa kändisar som Dolph Lundgren, Arnold Swarzenegger (stavning), Sylvester Stallone, Chuck Norris m fl.
 
Vaknade sen efter ca en timme att det var äckligt varmt i sovrummet, fällde ett fönster på glänst. Sen var det dags igen kl: 6 av att det haglade isklompar, jäklar vad de small på bläcket.
Hmm..och vad händer sen då, jo vid 8-tiden vaknar man igen av en jävla åsk knall, shit vad de small alltså.
 
Så idag gick jag faktiskt inte ur sängen förrän runt 11-tiden.
 
Fy mig, ja jag vet. Men när man inte får sova så blir de så här. Så har väl sovit sammanlagt runt 5 timmar. Är ju inte den som kan somna om igen direkt efter jag vaknat.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: