VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad gör jag uppe nu??

Kategori: Jag o min vardag

 
Haha, ja det kan man undra. Men vaknade för en halvtimme sedan och kunde inte somna om. Så Smulan fick lite frukost och jag ett glas julmust..haha,
 
Så kasst och vakna nu efter 4 timmars sömn, men hoppas kunna vila en timme innan jag ska iväg i ärenden vid 9. För sedan finns det inte nån tid för har ganska mycke och göra/fixa idag innan kvällen kommer.
 
Förresten, den där kolsyrepatronen är fixad nu. Min morbrors sambo var nere på Ica Maxi och fick en till mig. Himla snällt... Men lär ju dröja ett tag innan jag får den då mamma ska ner till sin mamma om ca en månad. Men tänkte kolla Ica här hemma vad dom har för sort och pris. Hittade annars en på netonnet för 199kr med fri frakt. Kanske tar och skickar efter en där. Vill ju lixom proga sodastreamern nu.
 
Kom lite snöblandat regn igår som övergick till att snöa i  kanske en kvart. jag som hoppades på att vakna idag till helt vitt ute, men tji fick jag. Så typiskt när man bor i Skåne, aldrig/sällan nån riktig vinter här och snålt som tusan med snö...*snyft*.
 
Ska göra lite här nu och sen bädda ner mig och dräggla till Björken i "Vakna med The Voice"
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: