VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vag gör man inte när man är sugen?

Kategori: Recept

 
Jo man tar cykeln ner till Ica. Och det var precis vad jag gjorde. Blev sugen på smoothie o hade ingen mjölk hemma, blev lite mer ingredienser till detta.
 
Detta använde jag:
 
1 kiwi
1/2 banan
1 dl minimjölk (dricker aldrig annars mjölk)
1 dl naturell lättyoghurt
2 msk choklad proteinpulver
 
Delade frukten i mindre bitar och sen ner med allt i mixern i några minuter. Riktigt gott, fast tyvärr blev den ljummen och de är inte det bästa. Så nu gör jag isbitar i frysen till nästa smoothie, så får vi se om de funkar.
När man använder halv upptinade frysta bär så hjälper ju de till att kyla, har inte provat med färsk frukt innan. Har ju kört på frysta jordgubbar, hallon och blåbär länge nu
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: