VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bästa helgen på länge

Kategori: Fest/Party

Oj vilken helg de varit, men det har varit skitkul, längesen de var så jävla kul.
 
Började med att jag gick hem till Linda i fredags vid 16-tiden och drog igång och festade, dök upp massa folk och vi drack och bowlade(wii)...första gången jag provade detta och bra gick det, fick massa strike och vann till och med mot dom som spelat i massor.
 
På lördagen blev det duschen tidigt och sen ner till Linda igen vid 12-tiden för att inhandla "våra kompisar" (läs: 3 apor). Sen hem till henne igen och även denna dagen blev de fest, bowling och massa folk.
 
Och ja vi hamnade på flamman båda dagarna, på fredagen var det ju karaoke där.
 
Detta är de hela jag tänker dela med mig om helgen, allt annat som hände stannar innanför väggarna.....hehe.
Namnger inte direkt folken heller eftersom jag inte frågat alla om jag får skriva deras namn här i min blogg.
 
Men som sagt, har varit en superduper underbart kul helg, som absolut får göras om. Gissar på redan kommande helg..haha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: