VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen är över

Kategori: Jag o min vardag

Med blandade känslor. Men en sak är säker, det ahr varit en kul helg i alla fall som alltid.
Blev hos Linda 2 dagar i rad men lite blandat folk. Vi har aldrig tråkigt plus att bowlingen har blivit ett farligt beroende..haha. Och farligt farligt, för så fort man rullat sitt klot så tar man en klunk vin..haha..så runda under fötterna kan man nog säga att vi blev på fredagen. Igår avsluta vi de hela tidigt utan utgång pga trötta och hungriga. Duktiga vi var igår..hehe
 
Idag latar jag mig i sängen med massa film. Men just nu står min egen zucchini lasagne i ugnen och jag är ganska otåliga pga vrålhungrig..haha..dagen efter ni vet. Eller ja, det har varit dåligt med fast föda i helgen ju..haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: