VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

måndag

Kategori: Jag o min vardag

 
Ny vecka och jag mår bättre även om förkylningen hänger kvar, plus fått en hemsk hosta.
Så idag är de minsann storstädning som gäller.
 
Just ja..försökte supa bort förkylningen i helgen ju..haha. Fest med utgång i dagarna två hos Linda med dom bästa. Oxå wii boxling såklart. Ett måste..och jag slog mitt rekord, så den står nu på 210. Riktigt bra för att bara ha spelat 3 helger i rad.
 
Har tyvärr inga party foton, måste skärpa mig och ta lite kort känns det som. Vet Linda har en del så ska sno några av henne som jag kanske kan använda här i bloggen. Låter väl bra :P
 
Lite tråkigt inlägg jag vet, men ska försöka vara lite flitigare nu när ork och så finns
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: