VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nr: 14 på ingång

Kategori: Jag o min vardag

 
Imorgon ska jag äntligen få gjort en ny tatuering. Som jag längtat efter denna alltså. Har varit lite velig oxå ang placering och motiv och vem som skulle få göra den, men nu jäklar har jag bestämt mig. Så imorgon ca kl: 14.00 ligger jag under nålen...lääängtar riktigt mycke!!!
 
Blir nr 14 i raden, men lär inte vara klar där. Har så många fler ideér på motiv och placeringar. Ett farligt gift är det. Har man väl börjat kan man inte sluta, gjorde ju min första 1992. Snart exakt 20 år sedan...
 
Såklart så får ni se foto på den imorgon när den är helt nygjord...spännande
 
 
Just de ja...glömde..nu är helgen planerad, fy satan så kul vi ska ha..hehe...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: