VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdag

Kategori: Jag o min vardag

 
Jaha idag börjar min roliga vecka, aj aj ont, så nu lär ju städningen gå i lite sakta tempo. Men smällar man får ta.
 
Höstväder och ganska så blåsigt. Men solen tittar fram i alla fall.
 
Haha, vilket tråkigt inlägg. Men som sagt har kört fast, orkar inte skriva om nåt alls. Inte de att jag är deppig eller nåt, är alltid glad och positiv till allt. Men ibland kan de bli så här. Får väl se om de blir fler inlägg idag. Kanske dagens midda eller nåt.
 
Just ja, vill hitta en cool mösssa, helst av märket adidas, gärna i USA stil. Försökta hitta igår. Visst hitta en på JULA men den var slutsåld nära mig och blev inte klok på om dom har internet försäljning eller om man måste till deras butik. Får ringa och kolla kanske.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: