VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ska...ska inte...ska..ska inte

Kategori: Jag o min vardag

 
Precis pratat en runda med Linda i telefon. De är tydligen några som ska sitta hos henne imorgon och dricka för att det är första karaoken på Flamingo.
Jag var välkommen, men nja vet inte om jag vill. Det har varit för mycke den senaste tiden, plus massa störigt och bråkigt folk där, såna kan man lixom vara utan.
Får helt enkelt ta mig en funderar och se vilket jag gör, typ i sista minuten imorgon, som vanligt med veliga jag, eller velig och velig, alla vet ju att jag till sist festar ändå..haha..Nädå, de erkände jag inte...haha..Faktiskt inte alltid jag gör de.
Har absolut inga problem alls med att ha lugna hemmahelger, faktiskt skönt och ha med jämna mellanrum ju.
 
Men sen är de svårt och motstå mina kära kompisar..haha
 
 
 
 
Nu ska jag ta tag i den där storstädningen så den blir klar nån gång
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: