VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

3 timmar för 20 min

Kategori: Jag o min vardag

 

Nu ska ni få höra om dagens heltokiga förmidda. Tur jag har tålamod och aldrig blir irriterad och sådant där.

Började med att gick till stationen vid 8 för att ta tåget till Helsingborg 08.21. Då börjar tanten i högtalarna meddela varannan minut om att tåget står stilla pga tekniska problem och detta håller på till ungefär 08.45 då är de tiden 09.09 som gäller. Då kommer jag på att det går ett annat tåg 08.53 så de tåget hoppar jag på. Landar i Helsingborg 09.35, kommer upp till kurslokalerna 3 min senare. Tur väl ligger denna byggnad så nära Knutpunkten.

Där har alla deltagare med "läraren"  genomgång hur veckan gått och varit.

Kl: 10.05 säger "läraren" att vi kan gå och dricka kaffe (tvi vale..haha) om vi vill och sen gå hem. Och då reser jag mig upp och bara..."hallååå jag har varit här i 20 min och mitt tåg går 10.17"...och alla bara mena på iväg med dig nu så du hinner. Och jag hann med det tåget och är alltså hemma igen.

Haha, lönt och åka dit för 20 min..men, men..har i alla fall varit närvarande och visat mitt intresse.

Och nu är de helg...jiiippiiiie...mätte Linda på vägen från stationen och prata lite, och vi ska verkligen vara hemma denna helgen. Hon är sjuk och jag känner absolut inte för nåt festande. Så tänkte ta helgen till att putsa alla fönster och byta gardiner, ja om de inte är alltför dåligt väder. Plus städa en del såklart.

Har lite filmer oxå som jag gärna vill se.

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: